بسم الله الرحمن الرحیم

كلُ مَنْ عَلَيهْا فَانٍ وَ يَبْقَى‏ وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الجْلَالِ وَ الْاكْرَام‏

خبر درگذشت همکار دانشمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین استاد قلبی حسین رضوی در ایام حج در مکه مکرمه موجب تأثر و تأسف فراوان مجموعه موسسه فرهنگی رواق حکمت گردید.

استاد رضوی، از اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، رئیس زبان دانان بعثه مقام معظم رهبری و مسئول زبان اردوی سایت اسلام کوئست دیروز (27/06/94) بر اثر حمله قلبی در شهر مکه مکرمه به دیار باقی شتافت.

ایشان پس از ایجاد سایت پاسخ گویی به پرسش های علوم اسلامی (اسلام کوئست) از سال 1386 تا زمان ارتحال مسئولیت زبان اردوی سایت اسلام کوئست را بر عهده داشتند و در این مدت با همکاری دوستان خود بیش از دو هزار و پانصد پرسش و پاسخ علوم اسلامی را به زبان اردو ترجمه نمودند.

تعهد و دقت زیاد ایشان در انتقال مفاهیم علوم اسلامی، فعالیت گسترده شان در زمینه تبلیغ و توسعه معارف اسلامی در اقصی نقاط جهان از طریق تحقیق و ترجمه متون علوم اسلامی در سایت اسلام کوئست و تواضع مثال زدنی شان همیشه مورد توجه همه همکارانشان در مؤسسه فرهنگی رواق حکمت و شخص حضرت آیت الله هادوی تهرانی بود.

بدینوسیله، ما همکاران ایشان در مؤسسه فرهنگی رواق حکمت، سایت اسلام کوئست این مصیبت بزرگ را به حضور مقدس امام زمان عجل الله فرجه الشریف و تمامی مراجع عظام (دامت توفیقاته) و جامعه روحانیت شیعه کشمیر و تمام اردو زبانان دنیا، و تمامی بازماندگان و خانواده های وابسته بویژه آقای "سید روح الله رضوی" یادگار برومند وی، تسلیت و برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای تمام بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

مؤسسه رواق حکمت

منوی داخلی